2011. április 25., hétfő

utazás előtti izgalmak

Úristen! El sem hiszem! Egy álom válik valóra! 3 hét múlva utazunk! Jézusom!

Hát, aki akkor látott, beszélt velem, biztos azt gondolta nem vagyok normális! Én, aki a realizmusommal 2 lábbal a földet taposom, most a fellegekben jártam, de legalább is 10 cm-el a föld felett lebegtem!  Persze igyekeztem önmérsékletet tanúsítani, de ezt így  utólag látva, hát nem igazán sikerült.
Február végét írtuk akkor! Tehát még javában tél! Az utazás dátuma március közepe!  Rögvest előkerültek a nyári ruhák a gardróbból. Az ágyamra! Gyakorlatilag kitúrtak a ruhák a fekhelyemről! Mintha bomba robbant volna! Elképesztő látvány volt. Ennél rosszabb már csak akkor volt, amikor rájöttem, hogy nincs 1 csomó mindenem! És beszereztem! Aztán ott voltak az ágyamon, földön...vízen, levegőben! :) A gyerekeim benéztek a hálószobámba, és csak annyit kérdeztek: "hát itt mi történt? Utazom, Kubába! Mikor? 3 hét múlva! És? Mit és? Addig ott lesznek a ruháid? Hááát, úgy néz ki!" :)
Mert ugye kellett 1 új fürdőruha, kettővel még sem mehetek ki, nem igaz? A 3. egy tanakini volt, amit még 1x sem vettem fel, tehát kell egy 4.:) Nos ez legalább olyan nehéz feladat, mintha szemüveget választanék! Ahhoz is sok idő kell, megfelelő hangulat, a megszokott hely, a reális személyzet, nem csak aki mindenáron el akar adni, és sok sok sok áru. Irány az Adri! na nézzünk oda, még a végén rímekben is fogok itt írogatni! :)
Meg van az új fürdőruci! Persze egész véletlenül (jó, jó, tudom, hogy véletlenek nincsenek, de ez teljesen független volt a barátnőtől) Ő is vett 1 új fürdőrucit. Adrinál. Sejtitek, ugye? Olyat, mint az enyém.:) Adri rohant hozzá, hogy figyi, nem gond, hogy majdnem 1forma fürdőrucitok lesz? Szegény Ő nem tudta, hogy mi együtt utazunk, tehát 1 időben, 1 helyen vesszük fel az adott aligruhadarabot! :) Megbeszéltük. Fürdőruci maradt mindkettőnknél!  És irtó klassz volt néha 1formában lenni! :) Úgy hogy ebből kezdtünk rendszert csinálni!
A fürdőrucihoz dukál 1 strandpapucs is. Persze most már 1forma, csak színben más! Azt azért tegyük hozzá, hogy februárban még nem igazán lehet fürdőrucit, strandpapucsot, napszemüveget, rövidnacit, nyári nacit....kerekcsokit, lyukascsokit, csokicsokit kapni.
Beszereztünk mindent,... "sálat, pulcsit, nylon harisnyát és csuda csuda gyöngyöket", már csak be kell pakolni! :D :D :D Jaj, és juj! Mi az, hogy csak fejenként 20 kg-t? Meg 1 kéziben max. 6kg-t. Ez ugye csak vicc! Neeee! Hogy lehet 1 hálószobányi cuccot bepréselni 1 olyan bőröndbe, ami csak 20 kg-t nyomhat? És hogy osszam meg, a rucikat kisbőrönd, nagybőrönd kategóriára? Jótanács: ha ilyen hosszú útra mész, főleg, ha több átszállással,akkor érdemes úgy pakolni, hogy a kézipottyászba kerüljön 1-2 váltás teljes ruha, tisztálkodási eszköz, gyógyszer, stb. Biztos, ami biztos, ha a bőrönd elkeveredne. Nem lenne ritka, bár szerencsénk volt! Soha nem tűnt el bőröndünk. Na az nem, de más igen...:(
Hú, néhány szó az akkori lelkiállapotomról. Már nem bőgök, viszont nem is alszom. Fénnyel élek. Lecsusszant pár deka, ami kifejezetten jó. Üres az ágyam, vagyis nem, mert tele van a ruháimmal! :) De tény, furcsa! Sosem voltam a párom nélkül nyaralni, nem hogy 2 hétre, de még csak pár napra sem. Nem nyaraltam még nővel, még ha az a barátnőm is az, nem voltam még a tengerentúlon, és egyébként is, mi a fenét csinálok? KUUUBÁÁÁBAAA MEGYEK! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése