2011. április 24., vasárnap

a kezdetek

Ha most arra számítasz, hogy ez egy útikönyv, tévedni fogsz! Ne is olvasd tovább! Viszont ha igaz, megélt élményekre vagy kíváncsi Kubáról, néhány, akár hasznos információval, akkor kövesd nyomon bejegyzéseimet.
Visszajelzéseidet előre is köszönöm! Jó szórakozást!


Nagyon a kezdetek! 


A szocializmus gyermeke vagyok. Értelmem nyiladozása a késői (már már végét élő) kommunizmus, a rendszerváltás előtti időre tehető. Mit tudtunk mi akkor Kubáról! Nem sok mindent. Testvérország, banán!
Banáááán? Akkortájt nálunk Mikulás (bocsánat, akkor télapó) környékén, nagy nagy sorbaállást követően lehetett csak banánhoz, narancshoz hozzájutni. És akkor, az egyik osztálytársam szülinapi zsúrján mit ettem? Na mit? Sült banánt! Amikor még a rendessel sem voltam eltelve! :)
Aztán hosszú évekig nem foglalkoztatott Kuba semmilyen formában. Persze utazni imádok, de annyi hely van a világon (sőt meg kell, hogy mondjam az országunkban is) ahová szeretnék eljutni! De Kuba olyan elérhetetlenül messzinek és drágának tűnt! Megjegyzem az is, de majd erre később fogok kitérni! :)
Persze Kuba nem egy szokványos úticél volt számomra, hogy itt a szabadságok ideje, menjünk nyaralni...Kubába!De nem ám!
Először is jött a salsa! Na ez sem úgy, hogy már tudok keringőzni, tangózni stb, stb, stb, itt az ideje salsázni is megtanulni. Azt sem tudtam, mi az a salsa! de tényleg! valami szósz, fűszeres, amibe a tortillát lehet mártogatni? De az nem mexikói?:D
Emlékszem arra a napra...hideg decemberi nap volt, amikor a barátnőmmel levittük a lurkókat táncolni. Végre rászánta magát a gyerek arra, hogy az ovis szerelmével táncoljon együtt. Azon a napon pont nem volt fűtés a teremben, és én rettenetesen fáztam ülve, úgy hogy mondtam a barátnőmnek, hogy álljunk fel és mi is mozogjunk a zenére, mert fel fogok fázni.Az óra végére gyakorlatilag beleszerelmesedtem a zenébe, táncba...de ezt csak nagy sokára ismertem be! Ma már persze nyíltan vállalom! Persze rögtön bérletvásárlás, heti táncórák, zenehallgatás, sok sok kihagyás, buktatók és küzdelmek árán ma ott vagyok, ahol lennem kell! 
A legprofibb magyarországi tánciskolában, ahol igazi, kedves kubai emberektől tanulhatom a táncot. de nem csak a táncot! Megismerhettem általa az országot, kultúrát, nyelvet...!
...és persze minden kubai salsát táncolónak ott lebeg úticélként Kuba, és a de jó lenne 1x eljutni oda...hát nekem sikerült.
De ha hiszed, ha nem én akkor csak el akartam menni innen... Milánóba 1 hosszú 7végére! :) 2 hét Kuba lett belőle! :)
Folyt. köv!

11 megjegyzés:

  1. Köszönöm...a segítséget is! Nélküled ide sem juthattam volna el! :)

    VálaszTörlés
  2. tök jó stílusban írsz, már alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. én is visszajövök majd még, ha végre rendes netem lesz :) :)

    VálaszTörlés
  5. jahj :D gyorsan gyorsan folytatást, egyenlőre még csak a képzeletem segíthet átélni ezt a remek élményt.... :) de majd egyszer eljön az én időm is :) SOK SOK kitartást és sikert a blogoláshoz ;)

    VálaszTörlés
  6. Csilla!
    részeg lettem! :) Köszi a biztatást! És igen, igyekszem! de kellenek a biztatások, visszajelzések!

    VálaszTörlés
  7. Folytatást akarok!!!!!

    Gratulálok !

    VálaszTörlés