2011. április 24., vasárnap

a kezdetek II.

De ha egyszer Milánó? Akkor hogy lett belőle Kuba?


Nos, nagyon szeretek utazni! Ezt idáig mindig a párommal tettem! Valahogy a különbözőségünkben ez 1 közös pont volt, hogy utazunk. Eldöntöttük, hogy hová meggyünk, aztán Ő mindent megszervezett! :) Így kell ezt!
Na persze ez azért 1 kellemes  "munka", azt hiszem! :)
Aztán  szép lassan 1xcsak vége lett! A kapcsolatnak is! Legalább is az együttélés kommunának, vele a közös, gondtalan utazásnak is!
Mit tehet ilyenkor az ember! Sírhat, sokat. Kipipálva! Elmenekülhet! Paplan alá, lakásba, emberektől elzárva!
Könyvekhez, lassan a barátokhoz virtuálisan, majd ha már nem bőgi el magát az ember, és képes sírás nélkül elmesélni mi történt, akkor már személyesen is hozzájuk! :) Köszi barátaim!
De ez még kevés, mert fáj! Menjünk el az országból! Mert az jó...volt, régen.
És itt jön a csavar!
Nem én vagyok az egyetlen, akinek párkapcsolati problémái vannak! Ha csak körül nézek a 10 ujjam kevés arra, hogy megszámlálja, hol vannak problémák. Így hát nem kellett messzire mennem, hogy sorstársa leljek.
És mi érdekli a nőket? Divat, szép helyek, jó kaják, klassz zenék, macsó pasik! :) Na és ez hol van! Olaszország!
Menjünk "olaszba"! pffff. Ígérem nem fogok így írni, de ez most kijött! 1 hosszú hétvégére. Február volt. Hideg! Kint is és a szívemben is! Milánó jó lesz. Megnézzük a tavaszi, nyári divatot. Iszunk fincsi kávékat, eszünk jókat,megnézzük a milánói Scala-t, táncolunk...Éljen a hedonizmus!
Persze abból adódóan, hogy imádok utazni mindenféle utazásos hírlevéllel bombáznak. Vesztemre! Meg a barátnőm vesztére. És akkor még nem soroltam fel nagyon sok mindenkit! :)
Találtam is egy nagggyon kedvező ajánlatot! Az emberfia tisztában van az árakkal, ha állandóan úton van, így az ajánlat tényleg csábító volt.
Felhívtam a barátosnémet, hogy " Te, mi lenne, ha inkább Kubába mennénk...2 hétre?" Nem meglepően a válasz igen volt. Persze nem gondolta Ő ezt teljesen komolyan. Csak hogy én nagyon elszánt voltam, és aznap már az utazási irodában voltam! :)
Innentől gyorsulnak az események! Nem mintha az életem egy állóvíz lenne, de nem is volt egy Niagara, vagy egy Amazonas! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése