2012. július 25., szerda

Frankfurt a repülőtér labirintus

Levegőben

Megmondtam! Születésnap Kubában! :) Másik utazási iroda, másik repülőtér, másik barátnő. Szintén Kuba fun...legalább is azóta mindenképp! :)
Előző nap még meló ezerrel, lefeküdni tök fölösleges lett volna hiszen megint hajnali indulás Bécsbe, onnan Frankfurtba, Európa 2. legnagyobb légi kikötőjébe.
Havana
Nem mondom, hogy jó a 7órás transzfer idő, de legalább 2 órát azzal töltöttünk, hogy egyáltalán megtaláljuk azt a részt, ahonnan majd indulni fog a gépünk. Még vonattal is utaztunk a repülőtéren mindezért. De a kitáblázás sem könnyítette  meg a helyzetünket. 1 óra keresgélés után meguntuk, beültünk egy reggeli capuccinóra...elvégre van időnk!
Tenger "gyümölcse"?...este nem ettünk halat
Ekkor azért már elgondolkodtam, hogy a kv mellé kapott kekszből inkább morzsákat kéne szórni a padlóra, hogy tudjam, hogy merre is járunk, de mert a padlót állandóan sikálják és fényesítik, így ennek sok értelme nem lett volna. Talán a fonalnak, mint Ariadrénak,de mert nem akartam zsinórlabirintust, meg hát cérnám sem volt, mert az meg már rég elszakadt, és ki akar bármiféle viszályt német földön, ahhoz nem volt aranyalmám, sőt sima sem, így maradt a térkép, és a 10 ezer lépés nem Magyarországon (másfélmillió volt az eredeti műsor! :) ), nem is az egészségért, és még csak nem is az Omega lemezre célzok most, hanem 10 ezer lépés Varaderoért! :D
Strandröpi
És miután megtaláltuk nagyjából a helyet, mert a kaput azt csak kb. 1 órával az indulás előtt írták ki, és időnk volt bőven, hát betértünk egy vámmentes boltba. De most parfüm helyett más alkoholra vágytunk, csak hogy könnyebben elviseljük azt a bezártságot, amit kb. egy Vatikán méretű repülőtéren el kell töltenünk.  Így esett, hogy vettünk a barátosnővel 1 üveg whiskyt. A kishölgy a pénztárnál be akarta csomagolni, lezárni, hogy föl tudjuk vinni a gépre, de mi megakadályoztuk ebben, mondtuk, hogy nem kell csomagolni...de hát akkor nem tudják felvinni a gépre az italt? Ki akarja felvinni? Lesz ott bőven!
??? Mi ezt MOST megisszuk! :D Az ő arcán legalább akkora vigyor jelent meg, mint nekünk az üveg pia elfogyasztása után! :)
Nem is moccantunk meg ezután, nyugton ültünk a helyünkön, neteztünk, és pihentünk! Fél óránként lecsekkoltam, hogy kiírták e már, hogy melyik kapun megyünk a paradicsomba, nehogy aztán még is inkább a pokol kapujába álljunk sorba.
Cayo Blanco
De mert már tudtam, hogy a "manana" országába megyünk, így teljes nyugalommal (lehet, hogy az alkohol tett azzá) kivártuk sorunkat és ami a sorsunknak volt megírva, az be is következett, elrepültünk Kubába. A repülő utat nem részletezem, se jobb se rosszabb nem volt, mint addig, és remélem ezután sem lesz ez másként. Csak annyit mondhatok, hogy leszállva Varaderon MELEG volt.
SzereteM :)
Az ismerős szállodába érve, ismerősként fogadtak már, én pedig felkészülve a  legrosszabbra, papírhalmokkal felpakolva beálltam a recepcióra, hogy igényemet érvényesítsem, miszerint jeleztem, hogy: 
Casa particular
  1. 3x választottam ezt a szállodát
  2. kifejezett igényem volt, hogy melyik szobák jöhetnek számításba
  3. ja, és nem mellesleg születésnapom is van! :)
Dalmi

De, DE, DEEEE! Ahogy azt Móricka elképzeli! Pont l..sz..ták! :) Mindezt nagyon kedvesen. És kaptunk egy szobát, ami persze megfelelt volna, de, DE, DEEEE...
Másnap megkaptuk azt, amelyiket én szerettem volna...Hát így indult ez a nyaralás, amely a kalandokban továbbra sem szenvedett hiányt....
Hát így...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése