2013. augusztus 21., szerda

Ez mindenben más volt...



Kezdjük azzal, hogy 3-an mentünk, 3hétre, saját szervezésben.
Aztán ott van a repülőút. Budapest-Zürich-Varadero, vissza Varadero- Cancun!!!-Zürich-Budapest. Az első út, ami Budapestről indult. No és a repülő! :) Edelweiss Air.
Olyan gyorsan történt minden...budapesti becsekkolásunk után egy kis lazító fogyasztásával nem csak a repülő, de az idő is elröppent, Zürichben találtuk magunkat. És már indultunk is tovább Varaderora.
De milyen jó kis géppel! :)
Viszonylag nagy hely, saját szórakoztató monitor, amin rengeteg film, CD, rádió, játék próbálta rövidebbé tenni azt, ami egyébként most is pontosan 11 óra volt, de valahogy mégis elviselhetőbb volt MINDEN!
Rengeteg kaja, sok italkínálás, csoki és egyebek, ez mind, mind az Edelweiss légitársaság ajánlata volt. Kivétel az alkohol. Úgy látszik a merev svájciak nem akarták, hogy merev részeg emberek üljenek a gépen. Mit mondjak, a whisky, amit megittunk Budapesten, az szinte kitartott az egész úton, hiszen folyamatos volt az ellátás a gépen, és a sok egyéb kütyü is lefoglalt bennünket. Barátnők könnyen tanulnak, takarók a táskában landoltak, ez is szép, de még hasznosabb! :) A fém evőeszköz az én táskámba került, de milyen jól tettem, hogy eltettem. Milyen jól is jött az az avokádó pucoláskor a buszutakon! :) 


Aztán 1xcsak ott is voltunk, semmi hiszti. Vagy a Frontin tette elviselhetővé? Sosem fogjuk ezt már megtudni!
Mivel most nem szervezett úton voltunk, vagyis szervezett volt az, de még mennyire, én szerveztem! :) Szóval nem volt transzferünk, de tudtuk a taxi transzfer árait. Így irány a Tortuga! 3 csaj 3 nagy bőrönddel, 3 kis bőrönddel, némi kézitáskával...és ezt hányszor ismételtük meg, alig férve be 1-1 taxiba! De a fix bevételt már a kezükben-zsebükben érző sofőrök igen leleményesnek bizonyultak a bőröndpakolás illetően, no meg a 3 grácia betuszkolásával!
Itt vagyunk a szállodában...és NEM cseréltettem szobát, nem azért mert a Hilton lakosztályát kaptuk meg, hanem mert tudtuk, hogy továbbállunk 5 nap múlva...és aludni nem mindegy? Hűha, megy nekem ez a manana, meg a relax. Ki hitte volna! :)...és kezdetét veszi a nyaralááááás! :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése